Tirsdagstræning
Hold 1: Tirsdag 17.00–18.00
Hold 2: Tirsdag 18.00 – 19.00

På tirsdagsholdet bliver du ført igennem en gang træning, hvor der er lagt vægt på at lære og udføre gode træningsprincipper. Du vil lære øvelser der bedrer din bevægelighed, du vil blive stærkere ved at træne vægttræning for din muskulatur, og du vil få styrket din kropsstamme og forbedret din kondition. Vi træner efter cirkeltræningsprincippet og vil typisk lave 2-3 runder af forskellige serier, der stiller krav til ben, mave, side, ryg og arme.

På det første hold kl. 17.00 er der god tid til alle øvelser, vi laver ikke alt for mange repetitioner og vægtene er moderate. På hold 2 giver vi den gas, når du behersker øvelser og teknik med mange gentagelser og tunge vægte.

Ryghold
Mandage fra 17.00 – 18.00 samt 18.00 – 19.00

Holdet er for dig som har brug for træning af ryggen under specielle hensyn. Træningen vil have fokus på at øge bevægeligheden, stabilitet samt styrke og udholdenhed. I træningen vil vi arbejde med forskellige redskaber som bolde, elastikker, kettlebells, måtter mm. Udover diverse redskaber vil vi arbejde funktionelt med kroppen og lave en masse bevægelighedstræning og øvelser med egen kropsvægt. Vi kører to hold lige efter hinanden, og begge hold er med Matthias.

Holdet koster 150 kr pr gang, og du kan få en gratis prøvetime ved at melde dig til nederst på denne side.

Skadesforebyggende træning
Mandag, onsdag og fredag kl. 7.00 – 8.00.

Det bedste du kan gøre ved en idrætsskade er at undgå at få én. Skadesforebyggende træning er den bedste kur mod skader, jo bedre fysisk form du er i, det mere træning kan din krop holde til, og jo bedre resultater vil du opnå. Træningen er for hele kroppen, styrke, stabilitet og udholdenhed, du skal være i rimelig form og skadesfri. Sportsfyssen tilbyder holdtræning hver mandag og fredag kl. 7.00 – 8.00.

Holdet koster 150 kr pr gang, og du kan få en gratis prøvetime ved at melde dig til nederst på denne side.

Tirsdagstræning
Hold 1: Tirsdag 17.00–18.00
Hold 2: Tirsdag 18.00 – 19.00

På tirsdagsholdet bliver du ført igennem en gang træning, hvor der er lagt vægt på at lære og udføre gode træningsprincipper. Du vil lære øvelser der bedrer din bevægelighed, du vil blive stærkere ved at træne vægttræning for din muskulatur, og du vil få styrket din kropsstamme og forbedret din kondition. Vi træner efter cirkeltræningsprincippet og vil typisk lave 2-3 runder af forskellige serier, der stiller krav til ben, mave, side, ryg og arme.

På det første hold kl. 17.00 er der god tid til alle øvelser, vi laver ikke alt for mange repetitioner og vægtene er moderate. På hold 2 giver vi den gas, når du behersker øvelser og teknik med mange gentagelser og tunge vægte.

Ryghold
Mandage fra 17.00 – 18.00 samt 18.00 – 19.00

Holdet er for dig som har brug for træning af ryggen under specielle hensyn. Træningen vil have fokus på at øge bevægeligheden, stabilitet samt styrke og udholdenhed. I træningen vil vi arbejde med forskellige redskaber som bolde, elastikker, kettlebells, måtter mm. Udover diverse redskaber vil vi arbejde funktionelt med kroppen og lave en masse bevægelighedstræning og øvelser med egen kropsvægt. Vi kører to hold lige efter hinanden, og begge hold er med Matthias.

Holdet koster 150 kr pr gang, og du kan få en gratis prøvetime ved at melde dig til nederst på denne side.

Skadesforebyggende træning
Mandag, onsdag og fredag kl. 7.00 – 8.00.

Det bedste du kan gøre ved en idrætsskade er at undgå at få én. Skadesforebyggende træning er den bedste kur mod skader, jo bedre fysisk form du er i, det mere træning kan din krop holde til, og jo bedre resultater vil du opnå. Træningen er for hele kroppen, styrke, stabilitet og udholdenhed, du skal være i rimelig form og skadesfri. Sportsfyssen tilbyder holdtræning hver mandag og fredag kl. 7.00 – 8.00.

Holdet koster 150 kr pr gang, og du kan få en gratis prøvetime ved at melde dig til nederst på denne side.

Klik her for at melde dig til holdtræning
Klik her for at melde dig til holdtræning